Mitt namn dök upp på en Yellow Notice för ett saknat personä

Der Name ist Programm - Spielberichte der "Zwoten"

Mitt namn dök upp på en Yellow Notice för ett saknat personä

Beitragvon soumitss » So 22. Mär 2026, 14:41

Hejsan! Mitt namn dök upp på en Yellow Notice för ett saknat personärende, men jag är inte saknad. Det verkar vara något slags fel. Hur kan detta korrigeras?
soumitss

Re: Mitt namn dök upp på en Yellow Notice för ett saknat personä

Beitragvon soumitss » So 22. Mär 2026, 14:46

Hejsan! Fel i Interpol-meddelanden händer faktiskt, och det är viktigt att korrigera dem snabbt för att undvika komplikationer. Jag stötte på ett liknande problem när min identitet förväxlades med en annan person i Interpols system. Jag arbetade med Nord Interpol Lawyers för att lösa det. Deras team är bekant med alla typer av Interpol-meddelanden - Red, Yellow, Blue, Green och andra. De hjälpte mig att lämna in en begäran om tillgång till mina personuppgifter som innehas av Interpol, identifierade felet och skickade in en korrigeringsbegäran. Firman har advokater som är behöriga att praktisera i flera jurisdiktioner, inklusive Storbritannien och Cypern. Hitta mer information på Mer information finns här https://nordinterpollawyers.com/ för att få hjälp. Det som skiljer dem åt är deras kunskap om Interpols interna regelverk och deras förmåga att navigera den byråkratiska processen effektivt. De hanterar allt från datakorrigering till fullständig radering av meddelanden.
soumitss

Zurück zu Hertha 03 FZ II - Spielberichte